onsdag den 15. februar 2012

my night with...

....Marilyn Monroe. Igår var min veninde og jeg nemlig i biffen og se filmen "My Week With Marilyn". Den er anbefalelsesværdig!! I kan se en lille trailer for filmen her! Filmen er baseret på en erindringsbog, der bygger på virkelige hændelser. Den handler om den 23-årige Colin Clarks møde med Marilyn Monroe, da hun i 1956 er i England for at optage filmen "Prinsen og Korpigen" med instruktøren Sir Laurence Olivier. Monroe og Colin får et godt øje til hinanden på settet, og ender med at tilbringe en uge sammen i Marilyns hus, hvor Colin får en indblik i stjernens liv, når kameraerne ikke ruller. Marilyn spilles af Michelle Williams og Colin af Eddie Redmayne , som i mine øjne begge gør det virkelig godt - meget troværdigt!

7 kommentarer:

  1. Jeg har også kun hørt godt om den, men jeg har ikke selv fået set den endnu. :-)

    SvarSlet
  2. Åha, det er sådan en film jeg så gerne vil se, men rejste selvfølgelig før den fik dansk premiere og den er færdig med at blive vist, herover i UK. Just my luck :-P

    SvarSlet
  3. Aj øv Debbie det var da træls:( Den lyder go! Den ku jeg egenlig godt tænke mig at se:)
    Ihh og så er det allerede i morgen vi skal feste:D

    SvarSlet
  4. Den gad jeg også godt at se!:) Heldige dig;):)

    SvarSlet
  5. Fantastisk aften i godt selskab :) Og en rigtig god film, hvor vi igen fik konstateret at vi ikke har samme smag i mænd ;)
    Men se filmen, hvis I får muligheden for det :D

    SvarSlet
  6. Den er virkelig god tøser! GO SEE IT.
    Suk Debs, men jeg er sikker på den også er god hjemme på sofaen :)
    Ja Babs, jeg glæder mig helt vildt!! Weee...
    Selv tak Pip!! Og velkommen til :)

    SvarSlet
  7. Jo, følger dig nu! :-)

    www.johannethorhauge.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte