onsdag den 22. februar 2012

FRYD DIG

Jeg har i forbindelse med mit job haft den fornøjelse at stifte bekendtskab med firmaet 2careby, der blandet andet fremstiller en økologisk plejeserie der hedder Fryd Dig, som består af en kropsolie og saltskrub i tre varianter (morgenfrue, kornblomst og tang). Er der nogen af jer der kender serien eller har prøvet den? Nå men jeg har de seneste par uger hjulpet dem med en række marketingopgaver, hvilket har været utrolig spændende. I sidste uge bankede det så pludseligt på min dør. Det var postbudet, der havde en pakke med lækre Fryd Dig produkter til mig fra de to søde piger fra 2careby!!! Som en ekstra tak for hjælpen :) Vildt sødt!! Jeg har fået en kropsolie og saltskub med morgenfrue og en sød lille træske!! De dufter helt fantastisk, og ser som I kan se på billederne vildt lækre ud. Glæder mig så meget til at få dem afprøvet - de skal i hvert fald med på skiferien. Skal nok komme med en lille anmeldelse af produktet. I kan læse mere om og købe Fryd Dig HER!

4 kommentarer:

  1. Uh, elsker altså bare når indpakningen er indbydende:) og det er den da i allerhøjeste grad her. Og sikke en sød tanke at give dig en ekstra gave for din indsats:)

    SvarSlet
  2. Hej, rigtig fin blog :) Kig forbi min blog hvis du får lyst, deltag evt i min giveaway på Linebiine.blogspot.com :)

    //Linebiine

    SvarSlet
  3. Rigtig rigtig rigtig fin blog. Den er så elegant og hyggelig. Du tager enorm flotte og inspirerende billeder!

    kig gerne forbi
    www.smilduerpaa.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Aj hvor ser de produkter lækre ud! Det var da en dejlig overraskelse:)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte