lørdag den 18. februar 2012

dagen derpå

I torsdags var Babs og jeg til koncert med Medina. Kæft hun gjorde det godt. Hun sang så smukt og leverede et virkelig fedt show. Efter koncerten tog vi videre i byen. Vi mødtes med min bror og nogle af hans venner på Industrien, hvor vi tilbragte det meste af aftenen i gårdhaven, med snak, kaffepunch, små-kolde og øl. Da Industrien lukkede fortsatte vi festen på KG med pool og fadbamser. Efter et par slag pool smuttede vi på Den Glade Gris og dansede resten af natten. Vi var hjemme kl. 6.00!! What a night!!! En aften og nat der desværre resulterede i, at jeg igår havde det meget meget skidt.. Tømmermændene blev som I kan se plejet med Cocio og ristet hotdog :) 

2 kommentarer:

  1. Det er jo også bare det perfekte sæt det der! Mums altså :-) En ristet hotdog, det ved man da hvad er.

    Håber du har fået det bedre :-)

    SvarSlet
  2. He, ja, det er et rigtigt dagen derpå måltid;) Det lyder ellers som en helt igennem vellykket aften/nat:)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte