onsdag den 7. september 2011

come & live with dots


Print af kunstneren Dave White
Bordlampe designet af Philippe Starck

Dartpile knager

Pære med vinger aka. "Lucellino" designet af Ingo Maurer
Ihh hvor måtte de ovenstående ting gerne få en plads i mit hjem. Jeg elsker design, der er anderledes og vækker opsigt. Dave Whites Burger print skulle hænge i vores køkken. Philippe Starcks revolver bordlampe skulle pryde vores lille hyggehjørne i stuen. Dartpilene skulle hænge i vores entre. Og to  Lucellino'er skulle fungere som natlamper på vores soveværelse. Man har vel lov at drømme...

4 kommentarer:

  1. Hej.
    Jeg er kommet til at følge din blog fast, og jeg må indrømme at den er en smule vanedannende.

    Jeg håber, du vil kigge forbi min en dag :-)

    www.oneknockonheavensdoor.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Louise. Tusind tak for dine søde ord. Er glad for at du synes om den! Selvfølgelig vil jeg kigge forbi din blog. Gør det straks :)

    SvarSlet
  3. Den lampe, den lampe, den lampe! Jeg eeeelsker den!!!

    Super god blog du har. :)

    God aften.

    Vh. Cæcilie Sofie
    http://somethingsalt.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja den lampe er også bare helt unik i mine øjne. Jeg vil næsten gå så langt som til at sige, at jeg ville gå igennem ild og vand for den :)
    Og tusind tak for dine fine ord. Håber du får lyst til at følge med. Tager i hvert fald lige et smut forbi din :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte