søndag den 11. september 2011

søndagsbrunch


Er lige stået op efter få timers søvn. Og desværre som I nok allerede ved, tabte den kære Caro :(
Serena var ganske enkelt bare bedre! Men underligt nok er jeg ik særlig mærket af kun at have fået et par timer på øjet, det er nok fordi jeg ved, hvad der venter forude :) For om en times tid skal jeg nemlig til Søndagsbrunch med Hr. Kæreste på Hotel Britannia **** i Esbjerg!! Jeg købte for et halvt års tid siden gennem Sweetdeals søndagsbrunch for 2 personer til halv pris (138,-).
Jeg glæder mig meget til at se, hvad de har at byde på, min veninde var der for et par uger siden og hun var ret imponeret. Så er ret sikker på, at det blir MUMS. I må have en herlig søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte