tirsdag den 13. september 2011

når enden er god er alting godt!




Min dag startede hos tandlægen - hvilket bestemt ik' kan betegnes som et af de steder jeg kommer af fri vilje.. Men jeg havde et hul, jeg skulle have bugt med, og det fik jeg!!! Jeg er stadig ret lammet i den ene side af munden pga. bedøvelse, hvilket min kæreste har haft meget sjov ud af det meste af dagen! Sugerør har virkelig hjulpet mig flere gange i løbet af i dag. Men heldigvis kommer min dag til at slutte helt perfekt. Om lidt skal jeg om til min veninde at spise sammen med en tredje veninde, og derefter skal vi ind at se Crazy Stupid Love, en rigitg chick flick regner jeg med. Det blir herligt! God Tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte