tirsdag den 13. september 2011

når strømmen forsvinder...

Filmen - The Way Back
Strømmen gik i vores kvarter, så stearinlysene og lysestagen blev taget i brug. 
Hjemmebagte banan/chokolade/espresso muffins - opskrift fra Sarahs Kager
I går var mig og Hr. kæreste i Blockbuster. Vi lånte 2 film: "The Way Back" og "Death Race 2". Vi så "The Way Back" i går aftes og det er en VIRKELIG god film. Den handler om en gruppe fanger der flygter fra en sovjetisk arbejdslejr under Anden Verdenskrig og om deres flugt mod friheden. Vi lånte filmen i Blu-ray, hvilket bestemt kan anbefales. Naturen, hvori filmen er optaget er ubeskrivelig smuk og en oplevelse i sig selv. Det er eneste minus ved filmen er, at den hen mod slutningen føles en smule langtrukken. Men ellers thumbs up!!! ****
I dag har jeg haft besøg af min mor, far, brormand og hans kæreste til spisning og hygge. Sidst på aftenen forsvandt strømmen pludseligt! Og først over en times tid senere fik vi lyset tilbage. 
Så i en times tid hyggede vi rigtig med stearinlys, hjemmebagte muffins, is og kaffe.
Jeg sidder pt. og skriver på mit speciale, mens Hr. Kæreste er faldet om på sofaen ved mig. Jeg kan ik falde i søvn - kan ik holde op med at tænke på, at jeg skal til tandlæge i morgen tidlig. Lider nemlig for vildt af tandlægeskræk :( Så frygter lidt for i morgen.... Suk :(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte