søndag den 11. september 2011

natteravn


Sidder og kæmper for at holde mig vågen til Caroline Wozniackis semifinale mod Serena Williams. Håbede på den ville gå i gang omkring kl. 2.00, men semifinalen mellem Nadal og Murray trak ud og Carolines kamp er ikke kommet i gang endnu :( Har slået lidt af ventetiden ihjel med en konkurrence der er på Nelly i øjeblikket, hvor man kan vinde 15.000,- ved at designe en personlig collage. Synes selv at min blev ret så fin :) I kan se og stemme på min her, hvis I har lyst :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte