fredag den 9. september 2011

evighed siden og evighed til...


Det føles allerede som en evighed siden, at jeg var til Smuk :( Og samtidig føles det som om der er en evighed til, at jeg skal af sted igen :( Suk. Ren elendighed! Men så er det heldigt, at jeg har taget så mange billeder, så jeg kan se og tænke tilbage på de fantastiske minder jeg har derfra. Billederne ovenfor er primært fra vores camp på Holst Camping, hvor dagene primært gik med ølbowling i sol, afslapning udenfor i klapstolene eller på luftmadrasser i tipien, ølbowling i regn og masser af alternativ dans og fællessang... Det var nu dejlige tider <3 

1 kommentar:

  1. God morgen. :)
    Er lige igang med en undersøgelse i min blog. Vil være utrolig taknemmelig hvis netop du ville deltage. Det handler om os piger og vores selvtillid da det kommer til udseende. Hvordan har netop du det med dig selv? Har du nogle gode råd at give til andre?

    Håber så mange som muligt har lyst at deltage og give sin mening, på måden kan vi piger hjælpe hinanden.:)


    sandraawalls.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte