torsdag den 22. september 2011

SKIIII' GODT!


Jubiiii.... Jeg skal på skiferie i uge 9!!! 
Vi har netop book'et hotellet, vi skal bo på. Sidste år var vi på skiferie i området ved Canazei i Italien også kendt som "Le Dolomiti". Vi boede på et hotel i byen Canazei der hedder Dolomiti. Et ganske udemærket hotel; stort værelse med behagelige senge, okay morgenbuffet og tre-retters aftensmad og en beliggenhed i okay afstand til by og lift. Vi blev så positivt overraskede over området og det lækre solskinsvejr, at vi valgte, at næste års skiferie også skulle gå der til. Vi har dog denne gang valgt at bo på et andet hotel - nemlig Pension Europa, som er beliggende i byen Selva Gardena. Hotellet ligger lige ved liften, og de laver rigtig dejlig mad (fik vi en smagsprøve, sidst vi var dernede, hvor vi spiste frokost der en dag). Så nu glæder jeg mig bare som et lille barn til at komme af sted. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte