mandag den 19. september 2011

running sushi

Igår var jeg sammen med min kæreste, hans søster og hendes kæreste på China Palace i Esbjerg. Restauranten ser ikke ud af det helt vilde ude fra, men det var en virkelig positiv oplevelse. Vi fik deres "running sushi buffet" som inkluderer både kinesisk og mongolian buffet, running sushi buffet og softice/kaffe. De kører i øjeblikket et september tilbud, hvor menuen kun koster 169,- (normalpris 199,-). Restauranten er hyggeligt indrettet, og personalet venligt og smilende. Vi sad ved et bord ved sushi-rullebåndet og havde direkte adgang til det store og velsmagende udvalg af sushi. Kan klart anbefales!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte