mandag den 5. september 2011

to gennemsigtige

Købte disse to kasser i Netto til 20,- kr. stykket.
De små opbevaringskasser holder nu styr på mine smykker, ure og lign.
Den anden dag hvor jeg var i Netto for at handle, faldt jeg for disse små gennemsigtige opbevaringskasser. De var i forskellige størrelser og inddelinger. Jeg købte 2 stk. til 20,- kr. stykket. Jeg har allerede taget dem i brug, og tror jeg bliver rigtig glad for dem i længden. Nu har mit pynte-nips en plads og bliver forhåbentlig ikke så let væk for mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte