lørdag den 9. juni 2012

et smut til Argentina...

Igår inviterede Stef mig ud at spise på en forholdsvis ny restaurant i Esbjerg - Buenos Aires, som navnet stærkt antyder er en Argentisk restaurant. Vi havde begge hørt meget godt om stedet, så vi glædede os faktisk rigtig meget til at se, hvad det var for noget. Det er ikke "fancy pancy" indrettet - bare super hyggeligt med varme jordfarver og stearinlys. Vi bestilte deres Parilla for 2 personer. Og hold nu op hvor fik vi MEGET mad eller nærmere KØD.. Stef fik små stjerner i øjnene, da tjeneren kom ind med grillen :)Vi spiste ikke engang halvdelen af kødet og vi var propmætte. Ud over parilla'en fik vi som tilbehør; Ta' selv salat, og ders hjemmelavede fritter (VILDT GODE), to forskellige slags sauce (VILDT GODE) og en lækker rødvin. Vi havde hørt rygter om at stedet skulle være lidt dyrt, det synes vi nu ikke var tilfældet. Vores middag kostede ca. 700,- og vi manglede intet! Vi havde en super hyggelig aften og kan i hvert fald varmt anbefale Buenos Aires.  Restauranten ligger på Skolegade 53.

4 kommentarer:

  1. Hold nu k*ft hvor ser det lækkert ud - M var ved at skubbe mig ned af sofaen for at kigge med på billederne :D

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. hvor godt!! Det var virkelig lækkert :))

      Slet
  2. Mhhh, it looks so delicious!

    xoxo M
    Check my blog out on maikenms.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. It was very delicious:)) I will take a look at ur blog :)

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte