onsdag den 13. juni 2012

Lagkagehuset

 Som nogle af jer måske allerede ved arbejder jeg i Haderslev, og i Haderslev ligger LAGEKAGEHUSET!! Det kan Dots rigtig godt li' :) Når jeg går ind i den bagerbutik blir' jeg som et barn i en slikbutik. Det er så svært at vælge mellem alle de lækre ting. I dag snuppede jeg lidt lækkerier med hjem til mig og Stef :) Hvis I ikke har besøgt Lagekagehuset endnu - så kan det virkelig anbefales - men pas på det er vanedannende ;) På deres website kan du se om der ligger en i nærheden af hvor du bor !!

8 kommentarer:

  1. Uh, ja, det ser farligt ud!;) Kender Lagkagehuset fra Kbh, hvor jeg har smagt et par af deres lækre kager:) Måske er det godt nok, at det ikke findes i Esbjerg;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det ville også gå helt galt for mig :))

      Slet
  2. ej, et lækker, dog også meget farligt sted at arbejde! vil ønske det var mig, der lige kunne snuppe noget lækkert med hjem :-)

    //accordingtoif.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Det ser lækkert ud. Jeg bor i Aabenraa (tæt på Haderslev) og Lagkagehuset ligger ved busstationen. Så mens man venter på bussen, kan man jo lige smutter ind og købe sig noget lækkert. Fin blog du har :)

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi
    minelakahrimanovic.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. Ja placeringen er veludtænkt. Tusind tak, er glad for at du kan lide den.
      Lækkert med en give away, kigger forbi!!

      Slet
  4. ØV! Der ligger ikke nogen i nærheden af Århus :-( Det ser jo bare ALT for lækkert ud altså.

    SvarSlet
  5. Mon ikke snart der dukker en op snart :))))

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte