tirsdag den 5. juni 2012

nu med 27 år på bagen...

I dag fyldte jeg 27. Skulle egentlig have været på arbejde, men fik igår aftes en mail af min chef, hvori han ønskede mig tillykke med fødselsdagen og gav mig fri !! Dejlig fødselsdagsgave. I morges da jeg vågnede havde jeg helt glemt, at jeg havde fødselsdag, så blev helt overrasket, da Stef sagde tillykke med fødselsdagen til mig :))) Vi stod op, kørte til bageren efter rundstykker og morgenbrød og morgenhyggede i et par timer. Derefter gik jeg i køkkenet og gjorde klar til kaffe, landgangsbrød og kagemand til mine fødselsdagsgæster. Har haft en helt igennem skøn fødselsdag. Det er faktisk slet ikke så slemt at fylde 27 alligevel ;)

14 kommentarer:

  1. Tillykke med de 27:) Det må være fantastisk med en uventet fridag - og så endda på din fødselsdag!:) Det lyder som om, at du har haft en skøn dag:):)
    Gæsterne har vist også nydt det - for de der kagemænd ser ret gode ud;):)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak tøs!!! Ja det var bare så skønt!! Jeg havde en fantastisk dag. Ja de brokkede sig ikke ;)

      Slet
  2. Stort tillykke med fødselsdagen! :)
    - hvor lækkert at du fik lov at holde fri!

    Jeg fandt lige frem til din blog og blev med det samme fast læser ;)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina!! Dejligt at du sådan kom forbi og fik lyst til at følge!!!

      Slet
  3. Tillykke med de 27. Det ser ud som om du have en dejlig dag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tøs!!! Det havde jeg i hvert fald :)))

      Slet
  4. Stort tillykke med dagen! :-) Og sikke en sød chef du har ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak SIgne!! Nej, ham klager jeg bestemt ikke over :))

      Slet
  5. Tillykke, tillykke, tillykke!
    Det ser ud til i har hygget jer rigtig godt med massere af kage ;-) Åh, det kunne jeg godt lige nu...

    Tak, for din søde kommentar på min blog, jeg synes det er en super ide at følges! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak, tak :)
      Masser af kager og snolder :)) Lige efter mit hoved :)

      Det var så lidt :) Dejligt!! Glæder mig til at blogges ved :))

      Slet
  6. Tillykke med fødselsdagen, tøs også her inde.. Det ser lækkert ud, ærgerlig vi ikke kom forbi men Uffe var først færdig med badeværelset kl.22

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak herinde ;)) Ja det skulle I have gjort! men også vigtigt at få styr på hjemmet :))

      Slet
  7. Et forsinket tillykke fra mig. Lyder som om at du havde en dejlig dag :-) Knus

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte