fredag den 15. juni 2012

last night

I går aftes inviterede jeg Stef et smut i biffen. Stef fik derfor lov at vælge filmen. Han valgte at vi skulle se MIB 3. Må indrømme at det måske ikke var den film jeg allerhelst ville i biffen af se, men hvad gør man ikke for at tilfredsestille sin mand ;) Jeg har set 1'eren, men kan ikke mindes, at jeg har set 2'eren ?!? Er ikke så meget til de der "aliens film". Men sys' faktisk, at MIB 3 var ganske god. Rigtige mange sjove kommentarer, scener og spøjse dyr og lyde ;) En god film, hvis du skal lokke kæresten med i biffen :) Havde outfittet ovenfor på i biffen.
Jeans Diesel / T-shirt Gina Tricot / Cardigan Selcted Femme  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte