søndag den 17. juni 2012

new stuff for my home!

Igår var jeg som billederne ovenfor så fint afslører på en lille shoppingtur :))) Har den seneste uge fået en del mails fra Bahne om, at de har udsalg. Jeg var derfor lige et smut forbi Bahne at gøre et par gode kup. Jeg købte en Dot pude til min samling til billige 275,- kr. (normalpris 549,-). Derudover købte jeg to Mega Mussel termokrus til 524,- (normalpris 699,-). Elsker allerede mine kup !!! Udover Bahne var jeg også lige et smut forbi Tiger-butikken i gågaden, hvor det blev til en masse forskelligt, blandet nogle søde servietter med mariehøner på og en sjov jordbær-dyppe-i- the-dims ;) 

6 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne ting du har investeret i;):) Elsker de puder - og til den pris er det virkelig et kup!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK!!! Er også meget glad for mine køb :))

      Slet
  2. Lækre sager:) Hvad dælen bruger man det der jordbær til??

    SvarSlet
  3. Ja ik!! Den er til at putte the ned i og så dyppe i kogende vand. Den er bare lige mig :)) he he

    SvarSlet
  4. Nej, nogle fine ting! Og jeg er faktisk ret vild med the-ægget (eller rettere the-jordbæret!). Jeg er selv på udkig efter et - og dette er bestemt et godt bud!

    Skøn blog du har!

    x
    Ninakorsholm.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. The-jordbæret er så fint, det virker og så er det billigt!!
      Det glæder mig at du kan lide den!! Knus Dots

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte