mandag den 4. juni 2012

når man ikke forstår det første gang!

Den seneste uge er gået med at skade mig selv! Ganske ubevidst naturligvis ;) Men det virkelig pudsige har været, at mange af mine skader mod mig selv ikke blot er sket en MEN 2 gange. Hvilket får mig til at tænke, hvor mange gange skal noget ske, før man tager ved lære af sine fejl/dumheder ?! Åbenbart er en gang ikke nok for mig ;) Med disse ord får I ugens hadeliste:

1) når man skærer sig selv i fingeren i stedet for i burgerbollen!
2) når man 2 dage efter IGEN skærer sig i finger denne gang i stedet for i tomaten!!
3) når man er for dovnen til at tænde lyset i soveværelset og derfor banker tåen ind i sengekanten. ARGH..
4) når man dagen efter laver samme stunt IGEN!!!
5) når vejret skifter fra 25 grader til fucking 10 og en vind der kan blæse en ko om kuld.
6) når man FYLDER 27 !!!
7) når man køber 2 nye stegepander i Bilka, pakker dem ud, tager dem i brug og de ikke virker !!!
8) når man kigger på emballagen og opdager de ikke er til induktion !
9) når man er sulten og tager MC Drive og der er MEGA kø.
10) når man endelig når frem til bestillingsdimsen og skal til at bestille og stemmen siger, at deres DRIVE IN system pt. ikke virker, og om man ville komme ind i restauranten og bestille i stedet!!!! Øhhhh NEJ !!

2 kommentarer:

  1. Jeg kan SÅ meget genkende nr 3 - min tå er også hårdt ramt til tider!;)

    27 er da ikke så slemt, er det?;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør bare så satans ondt!!!

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte