tirsdag den 12. juni 2012

new in: CAMPING STEL

 Stef og jeg skal som tidligere nævnt på en slags roadtrip ned gennem Europa i sommerferien. Weee. På turen kommer vi både til at bo på hotel og i telt. Vi er gået lidt i gang med det praktiske i den forbindelse. Vi har blandet andet haft vores telt sat op for at se om alt var ok (det var det), bestilt hotel i Barcelona, købt luftmadras, planlagt rute og destinationer og sights vi skal se. Og nu har jeg så også ordnet vores CAMPING STEL ;) Er det ikke lækkert ;) he he... Hvis I er blå, lilla, rød, pink og gul af misundelse kan I få fingrene i de lækre ting hos Søstrene Grene.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det cool! Elsker de glade farver - de siger bare "sommer" noget mere end det klassiske hvide :-)

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt og vildt fede ting :-)

    www.sofieecarolinee.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte