tirsdag den 26. juni 2012

når ting går liiiidt for stærkt...

Kender I det når ting går liiiiidt for stærkt for en. Man kan vel egentlig godt sige, at det har været temaet i min seneste uge. Stresset, distræt, I don't know ?! Fucking træls har det i hvert fald været. Tag godt i mod ugens hadeliste:

1) når man lige hurtig skal ordne vasketøjet og  vasker sin yndlings uld-cardigan ved 40 grader, fordi sorteringen gik liiiiidt for hurtig....
2) når yndlings uld-cardigan kan passe en bamse eller dukke !!!
3) når man tager i Netto for at købe rødvinssauce, finder rødvinssauce, køber og betaler for rødvinssauce, men IKKE tager rødvinssauce med hjem! Åbenbart !?!?
4) når man kommer hjem fra Netto og ikke kan finde rødvinssaucen!
5) når man gennemroder ens bil for at finde en fucking brik rødvinssauce.
6) når man må indse, at man har glemt det eneste man egentlig tog i Netto for - nemlig rødvinssauce, men huskede alt det andet impuls lort man fik smidt i kurven undervejs.
7) når kæreste spørger om man ikke bare kan køre om efter rødvinssauce i Netto...
8) når man til kærestens spørgsmål kan svare et rungende NEJ!
9) når man vælger at glemme rødvinssauce i en Netto, der ligger 120 km fra ens hjem.
10) når man må spise lækker flankesteak UDEN rødvinssauce.

11 kommentarer:

  1. Der er vidst kun én ting at gøre der - næste gang du kommer forbi en Netto, køber du en ORDENTLIG røvfuld rødvinssauce..! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg må have etableret et lager herhjemme :))

      Slet
  2. Ha, altså.. Jeg føler mig sådan en smule ond, når jeg kommer til at grine af at læse din hadeliste, for det har garanteret IKKE været så sjovt som det lyder;-) men altså som du kan få mig til at grine - og jeg kan sagtens genkende mig selv i lignende situationer!;-) Min svigerinde glemte engang sin 4 uger gamle baby i en Netto. Stik lige den ;-)
    Du må sørge for at have et lager, så du ikke ender i samme situation én gang til!;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du skam ikke føle dig :)) Sys bare det er dejligt at mine dumheder kan frembringe grin og smil hos andre :))) Hi hi, hvor godt med din svigerinde - må virkleig være en mors værste marridt.

      Slet
  3. Sagt på godt jysk; det er fandme da også træls at glemme rødvinssaucen! ;-) Du må tage revanche!

    SvarSlet
  4. Haha, øv altså! Jeg kender kun alt for godt det der med at man glemmer det vigtigste man skulle købe ind.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at vide jeg ikke er alene om det :)))

      Slet
  5. Virkelig, virkelig fed Header! og godt nok syndt med den rødvinssauce;). Jeg ender tit i de situationer. Din blog er super fed, faldt lige over den og er self. blevet fast læser. Har lige startet en Give-away med nogle vildt seje Iphone stick's hvis det lyder som noget for dig? Ellers ville det ihverfald betyde meget hvis du gad kigge forbi.
    // Annika og Oline

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak hvor er du sød!! Og hvor er det dejlig at du har lyst til at følge med!! Kigge rstraks forbi :))

      Slet
  6. tak for den søde kommentar på min blog! lyder som en god ide at følges. følger også dig nu :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte