mandag den 18. juni 2012

which one to pick?!

 Er pt. på udkig efter en sporty sko til al mulig slags brug. Har søgt nettet tyndt og har da også været inde at lege på Nikes website med at sætte mit eget par sammen. Faktisk meget sjovt. Dog desværre også lidt dyrt :( Mit valg står nu mellem to par Free Run 3+ Nike sko. Det øverste par har jeg prøvet, og de er virkelig lækre at have på. Det nederste par sys' jeg har det fedeste design af de to, men dem har jeg ikke prøvet (kun set dem på nettet).. 
What to do, what to do !?!?

5 kommentarer:

  1. Synes du skal vælge de øverste, men måske i en anden farve. :) <3

    SvarSlet
  2. Nike Free vil du elske :) Men de andre er osse fede, og kender nogen som har dem, som er helt solgt.. Lav en pips og køb dem begge ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. he he.. nej nej.. jeg skal ikke lave en pips. Jeg skal vælge ET par ;))

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte