torsdag den 28. juni 2012

weekend por favor !

Puha, de sidste par dage har været af den hårde slags. Tidligt op og sent i seng. Har stort set ikke lavet andet end at arbejde, spise og sove... Og som om det ikke var hårdt nok, er jeg  oveni blevet den heldige vinder af en ordentlig omgang influenza. LUCKY ME :))) Ser virkelig frem til weekenden og til at kunne lugte igen ;) Nå, nok klynk fra mig. Som I kan se af billederne ovenfor har jeg igen været i køkkenet at trylle lidt ;) Billederne er fra sidste  weekend, hvor Stef og jeg  eksperimenterede lidt i køkkenet. Vi forsøgte os med en saltdejsindbagt oksemørbrad. Jeg siger jer, det blev godt. Yummi ! Hvis I har fået blod på tanden kan I finde fremgangsmåden og opskriften HER. Det er super nemt :)

6 kommentarer:

  1. Hold nu kæft hvor ser det lækkert ud - dét skal prøves..! :) - og rigtig god bedring..!

    SvarSlet
  2. Det ser jo bare vildt godt ud. Hvor er I bare dygtige til at lave noget spændende mad. Det kunne jeg godt lære lidt af, haha.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Nanna. Tak, vi gør vores bedste.

      Slet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte