søndag den 22. januar 2012

4!!!

Et af mine nytårsforsæt for 2012 var, at jeg ville træne min. 3 gange om ugen. Og ved I hvad!! Status for årets første tre uger er, at jeg har trænet 4 gange i ugen!! STORT klap på skulderen til Dots ;) Det er bare så dejligt, er kommet ind i en virkelig god rytme med faste træningsdage og et alsidigt træningsprogram. Jeg har ikke intentioner om at tabe mig, for jeg er fuldstændig tilfreds med min vægt. Jeg bruger udelukkende træningen til at stramme min krop op og til at holde mig i form. Førhen så jeg fitness som en straf (noget der skulle overstås) og var noget jeg hurtigt mistede interessen for. I dag har jeg det fuldstændig modsat - jeg kan ikke leve uden det. Behøver ikke guleroden eller cupcaken for enden af løbebåndet længere ;)

2 kommentarer:

  1. Very cute blog dear!

    www.superclementina.blogspot.com

    xx

    SvarSlet
  2. Hvor sejt! Du får da lige et skulderklap herfra også :-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte