mandag den 30. januar 2012

home office

For det første.... wuhhhhuuuuu.. SÅDAN DANMARK! Fuck, de drenge fortjener det. Er så skide stolt af at være dansker! Men fokus Dots - FOKUS :) For mit indlæg handler slet ikke og EM-guld, men om kontorinspiration. I forbindelse med mit nye job, arbejder jeg ugentligt en dag eller 2 hjemmefra (lækkert), hvorfor min kæreste og jeg har bestemt os for at få indrettet vores kontor, så jeg bruger det optimalt. Vi har i dag købt en Imac 27"!!!! Der er desværre 1-2 ugers leveringstid :( men iIhhh hvor jeg dog glæder mig til, at vi får den leveret!! Ovenfor har jeg forsøgt at lave en collage med lidt inspiration til vores hjemmekontor.

8 kommentarer:

  1. Sikke lækre sager du har fundet! Det må være SKØNT med hjemmearbejdsdage!:)
    Tillykke med imac'en også. Heldige dig!:)

    SvarSlet
  2. JAAA DET VAR SÅ FEEEEDT!!! :D Og en mac på kontoret AWESOME:D

    SvarSlet
  3. Hvor fedt at du får indrettet et ordentligt kontor :-) Jeg gad bestemt også godt at have en hjemmearbejdsdag engang imellem.

    SvarSlet
  4. Ja, det er bare alle tiders med sådan en ordning!!
    Og Imac'en bliver bare prikken over i'et på mit lille hjemmekontor :)

    SvarSlet
  5. Fed kontor inspiration :) Vil så gerne have et lækkert kontor men lige nu er alt jeg har et kedeligt skrivebord.
    Din blog er super fin, så jeg er blevet fast læser :D

    SvarSlet
  6. Tak tøs. Og hvor dejligt at du kiggede forbi!! Skønt at du har lyst til at følge.

    SvarSlet
  7. åååh det ser fint ud!
    Elsker holderen til blyanterne/kuglepennene - den er virkelig rå sej :-D

    SvarSlet
  8. Ja, er den ikke bare fin!!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte