tirsdag den 17. januar 2012

Garn Graffiti


 Hvad synes I om "garn graffiti"? Er det ikke hyggeligt!!! Jeg blir' i hvert fald total lalleglad og i hippie stemning af alle de herlige farver :) Trenden hedder "Yarn Bombing", og er en ny tendens indenfor street art,  der har til formål at sprede farve, humor, glæde og liv i gadebilledet. Trenden har været fremme i flere år i Amsterdam, London, Tokyo, Berlin og New York. Håber det snart kommer frem i Danmark!! Det tyder på det, for ved weekendens Formland Messe, gav en række designere deres bud på det. 
Se deres bud her!

3 kommentarer:

  1. eij hvor cool - det er jeg slet ikke stødt på nogle steder endnu :-P Elsker busskuret, der har hue på, det er skisme lidt sødt!

    SvarSlet
  2. Ja, ikke!!! Mon ikke du lige pludselig støder på det, det skulle være ret udbredt i London... Ihh så må du altså tage et billede af det Debs :) hi hi..

    SvarSlet
  3. Det er da super cool! Ville elske at vente på bussen i det der busskur :-)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte