søndag den 8. januar 2012

NYE 2011

Her får I lige et par "halvsløje" billeder af mit nytåroutfit. Ved ikke hvorfor det ene billede er blevet så grumset. Men håber I kan fornemme, hvor fantastisk den kjole er. Tænk at man for sølle 500 bobs kan komme til et føle sig som en halv, ja hel million :) Vi holdte nytår sammen med 3 vennepar. Min kæreste og jeg stod sammen med et af vores vennepar for desserten og natmaden. Desserten tallerkenanrettede vi og den bestod af små hjerte og stjerne pandekager m. jordbær (dyppet i chokolade), stjernefrugt, ananaskirsebær, is, små vafler og flødeboller etc. Total børnefødselsdag!!! Ej de blev virkelig fine :) Natmaden var ristede hotdogs med hele molevitten, som dog blev udsat til dagen efter.. Vi var for mætte OG fulde ;) Vi havde en rigtig dejlig aften og kom godt ind i det nye år.

8 kommentarer:

  1. Hold da op en lækker kjole! :-)

    kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak Sandra :) Ja, den er bare ubeskrivelig smuk. Er bare så glad for den.

    SvarSlet
  3. Så flot den kjole! Du gør dig altså godt i guld :-D
    P.s. Bliver helt sliksulten, når du snakker så meget om mad :-D

    SvarSlet
  4. Det lyder da til at have været en rigtig god aften! Hotdogs er altid et hit som natmad i min verden! Og det er sikkert også godt dagen efter ;-)

    Elsker stadig kjolen - den er SÅ fin!

    SvarSlet
  5. Hvor er du virkelig fin :)
    Desserten lyder virkelig fin :)

    SvarSlet
  6. Tak I herlige tøser!!! Ja, bare man kunne holde til at smovse sådan en dessert hver dag :) hi hi :) Og ja Hotdogs slår aldrig fejl, og Nanna de var fantastiske dagen derpå ;)

    SvarSlet
  7. Jeg bliver lige nødt til at kommentere dette indlæg også, for hold op, hvor er du smuk!:) Fin fin kjole, og sikke den klæder dig:)

    SvarSlet
  8. Hvor er du sød!!! Tusind tak <3

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte