fredag den 6. januar 2012

tidsrøvere


 I tirsdags modtog min kæreste og jeg en hvid Ipad 2 med posten!!! Min far har haft hans i et halvt års tid, og jeg har bare været så misundelig på ham. Så I må nok forstå, det var en glædens dag! Nu kan jeg spille alle mine små tidsrøvere i STORT format. I love it! Min kæreste er lige blevet kaldt på arbejde, da en af hans kollegaer var blevet syg. Så ligger bare på sofaen og gamer wordfeud med veninderne :) Har I nogle andre gode tidsrøvere, jeg bør afprøve og blive afhængig af ;)

1 kommentar:

  1. Haha fedt.. Jeg er endnu ikke faldet for en ipad endnu :) Men det kommer vel ;)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte