onsdag den 4. januar 2012

MIT 2011

2011 var et år fyldt med mindeværdige oplevelser, som jeg sent glemmer. 
Nedenfor har jeg samlet højdepunkterne fra mit 2011:

I begyndelsen af MARTS hvor kæresten og jeg var på vores første skiferie sammen i Canazei i Italien.
Vi var af sted med min kærestes lillesøster og hendes kæreste, og vi gentager succesen igen i år :)
Fra medio MARTS til medio MAJ hvor kæresten og jeg boede i Sydney i Australien.
Udover Sydney og storbyliv bød de 2 måneder også på strand, roadtrip langs Australiens østkyst, fantastiske naturoplevelser og nye spændende og farverige dyr ....

I JUNI hvor kæresten og jeg flyttede ud af min lejlighed og ind i vores nyrenoverede hus med have.

I slutningen af JUNI hvor min bror og hans kæreste fik hue på.
I starten af JULI hvor jeg var i Amsterdam med svigermekanikken. 
I slutningen af JULI / start AUGUST hvor kæresten og jeg lånte min tantes Pippi-hus i Sverige.
Vi fik besøg af min kusine og hendes kæreste et par dage.
Medio AUGUST hvor den stod på SMUK, ølbowling og en lækker koncert med Lucy Love.
Og ikke mindst den 21. DECEMBER, hvor jeg fik jeg min kandidattitel og afsluttede 19 års skoleliv. 
2011 var nu et herligt år :)

2 kommentarer:

  1. Må ærligt sige at jeg synes du lever livet. Rigtig gode billeder! :-) Jeg følger dig nu. Du er velkommen til at kigge forbi min blog, og følge hvis du har lyst!

    Kram
    / universbys.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor er du sød Sandra!! Tak.. Ja, 2011 var virkelig et fantastisk år. Har lige været forbi din skønne blog og glæder mig til at følge dig :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte