fredag den 20. januar 2012

sofashopping

Er lige blevet efterladt af kæresten på sofaen, da han skulle på arbejde (nattevagt). Har været alene i ca. 1 time og har brugt 1000,- kr på Nelly :) hi hi... Ovenfor ser I et af købene. Hva' sys I? Jeg fik den til 175,- (halv pris). Sys selv den er super fin til en bytur eller som sommerkjole. Udover kjolen blev det til en ny jakke fra Vila (halvpris), en cardigan fra Selected Femme (halv pris) og en ærmeløs skjorte. Der er virkelig mange gode tilbud på Nelly pt. samt gratis fragt indtil den 31. januar. Så hvis I ligesom mig er blevet efterladt eller "bare har røven fuld af penge" ;) - så smut forbi Nelly :)

5 kommentarer:

  1. Kjolen er super fin! Elsker farverne. Har selv en tendens til sort/hvid/grå/mørkeblå, men hvor ville jeg ønske, at jeg var bedre til at hoppe i farver engang imellem! Det er da nogle vilde kup, du har gjort dig:)
    Glæder mig til at følge med her - sjovt, at vi snart bor i samme by. Eller snart gør, for vi har netop købt bolig dér pr. 1. april:)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også bare helt betaget af farverne!! Glæder mig virkelig til at modtage den. Blir' jo nødt til at få stablet en bytur på benene så jeg har en anledning til at få den på ;) hi hi...
    Dejligt at du har lyst til at følge med og hvor godt at du og familien flytter til Esbjerg!!!

    SvarSlet
  3. Haha, jeg kender det godt. Jeg blev også efterladt alene hjemme i går aftes, og det kostede en ny kjole og lidt blandet make-up fra ELF. Elsker sofashopping :-) Og rart at vide, at jeg ikke er den eneste der falder i fælden.

    Kjolen er super fin - elsker farverne.

    SvarSlet
  4. ha ha.. hvor godt!! Vi er en lille gruppe - de efterladte sofashoppere ;) hi hi...

    SvarSlet
  5. I´m following you via gfc and bloglovin now dear, I´d be super happy if you did the same for me dear!

    www.superclementina.blogspot.com

    xx

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte