torsdag den 26. januar 2012

fra klemme til VIP

Holder middagspause på jobbet og får mig en "klemme" og en kop te. Har haft en frygtelig morgen - har været total ramt af små irriterende uheld. SUK.. Skal nok komme ind på i et andet indlæg. Glæder mig bare helt vildt til i aften. Bliver nødt til at gå lidt før fra jobbet i dag, da min kæreste og jeg skal til et VIP arrangement med mine forældre hos Terminalen i Esbjerg. Vi skal til lanceringen af BMW's nye M3 serie (hvis det siger nogen af jer noget?). Til dette arrangement kommer blandt andet Tv-værten Peter Kær og Burhan G og underholder samt en af Danmarks bedste kokke Søren Westh (arbejdet på Noma, Per Se og El Bulli) og serverer lækre retter. Kan kun blive godt! Skal nok forsøge at tage lidt billeder fra arrangementet :) God aften til jer alle sammen.

5 kommentarer:

  1. Uh hvor lækkert, i må have en rigtig god aften:-)

    SvarSlet
  2. aaauw, det lyder alt for lækkert.
    Burhan G, han er så skøn live, så det kan du roligt glæde dig til! ;-)

    SvarSlet
  3. Det lyder da virkelig skønt! Håber du har en fantastisk aften :-)

    SvarSlet
  4. Tak tøser! Havde som I kan se en rigtig dejlig aften. Og du fik ret Debs - Burhan gjorde det VIRKELIG godt!!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte