fredag den 27. januar 2012

last night

 
Lidt billedespam fra gårsdagens VIP arrangement hos BMW. Et virkelig velorganiseret event med lækre BMW'er (fik da også lige prøvet at sidde bag rattet i et par af dem!), en masse små delikate og gennemtænkte retter af Westh & Co (lige fra østers til snacks lavet som urtepotter og rygende desserter) og en virkelig vellydende akustisk Burhan G. 
Alt i alt en dejlig torsdag aften i godt selskab. Nederst ser I mit outfit. 
Jeans H&M / Skjorte Vila (NY) / Jakke Modström / Sko Gardenia

8 kommentarer:

  1. Den bil klær dig godt Dots;-)

    SvarSlet
  2. Ja, ik! hi hi... Den ville jeg ikke have noget imod at trille rundt i :)

    SvarSlet
  3. Lækker bil, ja :)
    - Monika // monikamustafa.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja, den klæder dig vildt godt den BMW :-) Det ser gennemført lækkert ud det hele. Også dit outfit :-) Er ret vild med skjorten, den er super fin.

    SvarSlet
  5. Din skjorte er altså bare super fin - og bilen, ja, den klæ'r dig da også rigtig godt;):)

    SvarSlet
  6. Hvor er I søde :) Den er virkelig også lækker at have på.. Faldt personligt for farven. Sys' den er så fin.

    SvarSlet
  7. rigtig fine billeder.

    xoxo
    two/minds
    www.onetwominds.blogspot.com
    www.onetwominds.blogspot.com
    www.onetwominds.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte