mandag den 16. januar 2012

på en TV-FRI AFTEN!

I dag har min kæreste og jeg haft tv-fri aften, hvilket nok har været hårdest for mig. Jeg er ret afhængig af den flimmerkasse. Min kæreste påstår, at han aldrig har set så meget tv, som han gør efter han har mødt mig.. Hmf... Men hvad laver man så på en aften, hvor man ikke ser tv..... Man leger da selvfølgelig med lego :) Min kæreste fik et folkevognrugbrød i Lego af hans mor og far i julegave. Vi har bygget lidt på den i løbet af julen og det nye år, og her til aften fik vi de sidste klodser på plads. Er den ikke bare fantastisk! Er bare så betaget af dem der sidder og finder på den slags.. 
Håber I har haft en god mandag - tv eller ej ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg er nok en af dem der ikke ser så meget tv. Vi har også kun gratis-kanalerne hjemme hos. I aften havde jeg godt nok tændt tv'et for at se den tyske film 'Sophie Scholl - De sidste dage', og jeg er stadig helt blæst om kuld! Virkelig rørende film - se den!
    Nå nok om det :) Fedt at have en aften uden tv er det ikke? Man får tid til så meget andet. Virkelig nice lego rugbrød! Jeg får helt lyst til selv at købe en. Elsker, at sidde og samle sådan noget :)

    SvarSlet
  2. Haha hvor er den sej! Vi har fået tv og net igen i dag wuhuuu!! så herhjemme er det totalt modsat hehe.. Det er SÅ skønt:D

    SvarSlet
  3. uanset hvor gammel man bliver, så er Lego altså altid et hit :-D

    SvarSlet
  4. Tak for filmtippet!!! Åhhh Marie jeg ville ønske jeg havde det som dig, og ikke var så afhængig af tv. Og jov, det var faktisk rigtig hyggeligt med en aften uden tv - bestemt noget vi vil gøre oftere :)

    Dejligt at have dig tilbage Babs! Ja, er den ikke fin!!!

    Nemlig Deb :) Lego er bare et hit. Havde helt glemt hvor hyggeligt det er.

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte