torsdag den 5. januar 2012

hello adultness


I morgen starter jeg på mit første "rigtige" job! Det er så STORT! Efter 19 år på skolebænken med SU, hedder det nu job, løn og voksenliv for Dots. Jeg glæder mig som et lille barn. Forstå mig ret - det er ikke fordi jeg ikke har været glad for at læse, men hvor bliver det bare lækkert at komme til at bruge al teorien i praksis! Jeg fik for et halvt års tid siden kontakt til en lille ny-opstartet designvirksomhed i Haderslev og i morgen starter jeg der og skal stå for al marketing i virksomheden! Det er ikke til at fatte. 
Drømmestillingen - intet mindre! Wish me luck :)

7 kommentarer:

  1. Wow, det lyder fedt! Tillykke med det :-)

    Jeg kan godt huske hvor fedt det var, da jeg selv blev cand.mag for nogle år siden. Det var så skønt bare at have fri når man gik hjem fra arbejde, og ikke skulle tænke på at man burde skrive opgave eller læse. Glæd dig!

    SvarSlet
  2. Hvor fedt for dig søde!
    Det glæder jeg mig faktisk til at høre mere om :-D
    Good luck, trods jeg nu tror du klarer dig flyvende uden ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fedt :)
    Kæmpe tillykke. Håber at første arbejdsdag gik godt og at det er nogle søde kollegaer du har fået.

    SvarSlet
  4. Ej hvor fedt og mange gange tillykke og held og lykke selvfølgelig ;) Håber din første dag bliver faaab! :)

    SvarSlet
  5. Hvor er I bare søde tøser!!!! Tusind tak for jeres søde lykønskninger og opbakninger <3 Jeg havde en super 1. dag på jobbet. Den var FAB Christina ;) hihi. Glæder mig bare sådan til at komme rigtig i gang nu - ved bare at det blir' godt!

    SvarSlet
  6. Jo selvfølgelig kan vi følges - du må også meget gerne huske at følge gennem bloglovin' :) Har du bloglovin? :)

    SvarSlet
  7. Ja, har både GFC og bloglovin :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte