torsdag den 5. januar 2012

resolutions 2012

De seneste par år har jeg lavet en liste med nytårforsæt for det kommende år. Og dette år er ingen undtagelse! Det er med oprejst pande, at jeg kan oplyse jer "kære læsere"om, at det er lykkedes mig at realisere alle mine forsæt for 2011 på nær et enkelt (genopfriske mit spansk - derfor på 2012 listen!). Jeg færdiggjorde mit cand.merc studie, jeg fik rejst en masse (Italien, Australien, Holland og Sverige),  jeg overvandt min tandlægeskræk, jeg blev fast ansat direkte efter mit studie, jeg blev bedre til at lave mad og jeg lærte at tage back up.
Synes egentlig selv, at jeg har gjort det ret så godt! Nedenfor finder I min liste over nytårsforsæt for 2012: 

- træne min. 3 gange ugentligt
- gøre mit aller-aller-bedste på mit nye job
- holde "slumber parties" med mine veninder
- genopfriske mit spansk, så jeg kan begå mig til sommer, når vi skal til Barcelona
- glatte mit hår mindre
- spise gourmet middag med min kæreste en gang hver 2. måned på en lækker restaurant
- læse bøger  "der ikke er studierelevante"
- blive bedre til at bruge andre sko end converse til dagligt
- holde en kæmpe kandidatfest for familien og venner til sommer
- fortsætte med at trodse min tandlægeskræk og gå regelmæssigt til tandlæge
- vaske min bil oftere end hver halve år ;)
- og blive ved med at elske og nyde livet som jeg gjorde det i 2011.

Har I nogle nytårsforsæt?

7 kommentarer:

  1. åååh, slumber-parties lyder altså bare hyggeligt :-D og fedt at du overvandt din tandlægeskræk, so did I! ;-)

    SvarSlet
  2. Jaaa... Masser af dem :)hihi
    Ej gjorde du!!! Hvor godt :) Er stadig absolut ikke vild med det, men jeg takker virkelig min kæreste for, at han endelig fik mig overbevist om, at jeg måtte tage mig sammen og få gjort noget ved min skræk.

    SvarSlet
  3. Det har jeg i hvert fald!
    og mange tak for din søde besked.

    SvarSlet
  4. Fed blog du har! Og sikke en masse gode billeder :-)

    sarahlklk.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Lyder godt Louise. Følger også dig nu :)
    Tusind tak Sarah! Håber du har lyst til at følges!

    SvarSlet
  6. Åh, det lyder da som nogle helt igennem fornuftige nytårsforsæt :-)

    Er ret vild med ideen om at gå ud at spise med kæresten noget oftere, det tror jeg også jeg skal have indført hos os!

    SvarSlet
  7. Ja, det blir spændende, hvordan det kommer til at gå :) Når nu SU'en bliver skiftet ud med løn, så er lidt forkælelse på sin plads :)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte