lørdag den 7. januar 2012

SPOILED BRAT

Bedre sent end aldrig - ik?! Ovenfor har jeg samlet nogle af mine skønne julegaver. Og må sku' indrømme at jeg er en forkælet møgunge på 26 år ;)

1) Et gavekort på 1500,- til Dolce Vita (massage- og ansigtsbehandling mm.)
2) Mørter m. støder fra Jamie Oliver
3) Mega Mussel krus og Platinum tallerkener fra Royal Copenhagen
4) Morgenkåbe fra Margit Brandt
5) Kæde og fingerring fra Georg Jensen
6) Wulffmorgenthaler bordkalender 2011
7) En lille ugleunge til mor uglen
8) Læder stilletter 
Derudover fik jeg også et gavekort på 1000,- til Kolding Storcenter, glaslysestager, en Armani code parfume, mor-hjemmestrikket hue, pandebånd, vanter og halstørklæde, en t-shirt etc.

4 kommentarer:

  1. åååh, det ser skisme ikke helt dårligt ud! Gavekortet er jeg specielt vild med :-D hehe.

    SvarSlet
  2. Det er virkelig nogle lækre gaver du har fået der. Er vild med uglerne, de er godt nok søde :-)

    SvarSlet
  3. Ja, du er da en heldig kartoffel. Lækre gaver!

    SvarSlet
  4. Ja, jeg ved heller, hvordan jeg har gjort mig fortjent til alle de lækre gaver. Men jeg klager bestemt ikke ;)

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte