lørdag den 21. januar 2012

ikke BARE en tallerken!

Godmorgen! 
Har lige spist rundstykker med træt Hr. Kæreste, som nu ligger og sover ved siden af :) Nårhh..
Så kunne jeg jo lige benytte lejligheden til at lave et lille morgenindlæg.
Ovenfor ser i mit køb fra igår, hvor kæresten og jeg  kørte et smut til Kolding Storcenter. Jeg havde et gavekort på 1000,- fra mit arbejde (julegave), der "trængte" til at blive brugt! Hi hi. Det blev til fire frokosttallerkener fra Royal Copenhagen, så nu er min samling af fladetallerkener fra Royal Copenhagen fuldendt!!! 12 store middagstallerkener i blå Mega Mussel og 12 frokosttallerkener i Platinum. Jeg er udemærket klar over, at mange synes det er fuldstændig vanvittig at bruge så mange penge på noget så simpelt som "tallerkener". Men for mig er de ikke BARE tallerkener. De er prikken over i'et ved et måltid - de fuldender madoplevelsen. Hvorfor mine heller ikke står lukket inde i et skab og samler støv, de luftes til alle de særlige anledninger - nemlig hver dag - morgen, middag og aften, når min kæreste og jeg spiser :)

4 kommentarer:

  1. Jeg elsker bare Royal Copenhagen's design!:) Vi har også lidt af det hos os, og jeg vil meget gerne have mere;):) Det er alle pengene værd!;)
    Jeg synes som dig også, at service skal bruges i stedet for bare at stå og samle støv og kun bruges til den årlige julemiddag. Her sætter vi også hvad vi har af fint porcelæn på bordet:) Det er med til at gøre ethvert måltid særligt:)

    SvarSlet
  2. Vi snakker så meget samme sprog!!

    SvarSlet
  3. Åhhh de er så smukke! Det er virkelig yndlingsdesigner fra Royal Copenhagen!

    Milana / http://modeverden.dk

    SvarSlet
  4. Ja, de er bare så smukke!!!

    SvarSlet

Jeg finder mine billeder på nettet eller tager dem selv. Dem jeg finder på nettet, ejer jeg ikke rettighederne til. Hvis der skulle opstå nogle komplikationer over min brug af billederne, fjernes de selvfølgelig, send mig blot en mail, og de vil være fjernet indenfor 24 timer. /Dorte